עיצוב גינה במרפסת

עיצוב גינה במרפסת במחירים מנצחים

האם עיצוב גינה במרפסת דומה לעיצוב גינה בחצר או בגן? כן ולא. יש כמובן הרבה מן המשותף בין הגינות במרפסות הסתים לגינות בשטחים פתוחים לחלוטין, אבל לא מעט הבדלים יוצרים צרכים שונים ודרישות אחרות לגמרי, כך שאם אין לכם ניסיון בתחום, או שאתם בדרך כלל מתעסקים עם חברות גינון שאין להן ניסיון ספציפי בגינות מרפסת- אתם צריכים לחשוב שוב האם אלו הם הדמויות הנכונות עבור עיצוב גינה במרפסת שלכם. למה זה משנה ומהם ההבדלים בין גינה במרפסת לגינות אחרות? ע.ח עבודות גינון שמקפידה על רמת עבודה גבוהה בכל פרמטר בעבודות גינון מגוונות ורכשה ניסיון רחב היקף בכל סוגי הגינות הביתיות והציבוריות- עונה לכם על השאלות שחשוב לכם לדעת רגע לפני הקמת הגינה המרהיבה שלכם.

במה שונה עיצוב גינה במרפסת מעיצוב גינה בשטח פתוח

מרפסת איננה שטח סגור כמובן, אבל היא גם לא ממש שטח פתוח. למעשה, יש מגוון סוגי מרפסות ורמת הפתיחות שלהם לחלל האוויר משתנה בין הסגנונות. יש מרפסות שכל מה שבנוי בהן הוא בסך הכל רצפה, ואפילו הקירות כמעט בלתי מורגשות, למשל כאשר הן מוזאיקה נמוכה, או אפילו זכוכית בלבד. במצב כזה התחושה היא ממש פתוחה, הכי קרוב לחצר של ממש, וכמובן שעיצוב גינה במרפסת כזו יהיה תהליך דומה יותר מכל מרפסת אחרת לעיצוב גינה בחצר. לעומת זאת, יש מרפסות שיש להן קירות אבן גבוהות, ואפילו תקרה. במקרים כאלו כמובן שנידרש לתת את הדעת על כך ולתכנן את הכל בהתאם.

איך מתכננים גינה למרפסת

עיצוב גינה במרפסת תלוי במבנה שלה כאמור. למשל, צריך להתחשב בכמות השמש שתהיה במרפסת הזו, אם יש לה תקרה כמובן שנבחר צמחייה אחרת לחלוטין, כיוון שפרחים שצריכים שמש חשופה לגמרי לא יוכלו לפרוח יפה במרפסת מקורה. לעומת זאת, אם המרפסת פתוחה לגמרי נוכל לבחור צמחים דומים ככל שיותר לצמחי חצר. יש עוד פרמטרים משתנים בין המרפסות, אבל המשותף להן זו העובדה שאין בהן אף פעם אדמה טבעית, ולכן נצטרך להביא אותה אל המרפסת. תהליך כזה חייב להתבצע במיומנות ומקצועיות, ולכן חשוב לבחור בחברה הנכונה. רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים