גינות גג מעוצבות

גינות גג מעוצבות ויוקרתיות

יש לכם גג לבית? לא פעם אנחנו משאירים את גגות בבית שלנו ריקים, אבל כנראה שאין בזבוז גדול יותר מזה. אם גם אתם מזניחים את גג הבית שלכם אתם ממש לא לבד, מסתבר שמספיק עבודת תחזוקה וארגון יש לנו בחדרים הקיימים, אז למה שנוסיף לכאב הראש שלנו את השטח שמעולם לא דרכנו בו? הטעות הזו גורמת לנו להשאיר את הגג לשליטת דוד השמש והשמש בעצמה, ואולי גם עוד כמה פריטים אחרים שאנחנו ממקמים בו, אם בחרנו בכל זאת להקים בגג איזו מרפסת תצפית קטנה, או סוכה למקרה שאנחנו שומרי מסורת, אנחנו בטוחים שבכך הגשמנו את מלוא הפוטנציאל של השטח הזה, אבל למעשה עיצוב גינות גג מעוצבות הוא תחום שהולך ונפוץ בעולם כולו וגם בישראל, כעוד דרך נהדרת לנצל במקסימום את השטח הפרטי שלכם. אז למה זה כל כך משתלם ואיך עושים את זה- ע.ח עבודות גינון מעדכנת אתכם מניסיון עשיר ואיכותי שלנו.

למה כדאי להשקיע בעיצוב גינות גג מעוצבות

ההשקעה בעיצוב גינה היא השקעה גדולה ואפילו גדולה מאד, הרבה יותר מכך נדרש להשקיע בעיצוב גינת גג, בגלל לא מעט מחסומים ואתגרים תכנוניים ועיצוביים. לכן, בדרך כלל אנחנו נירתע מתוכנית כזו, למרות שכולנו מסכימות עם העובדה שאין חלומי מגינה כזו. יחד עם זאת, כאשר חושבים לרגע על העובדה שמדובר בשטח משמעותי ששייך לנו, בדרך כלל בטאבו, אולם אין לנו כל יכולת לממש אותו, בה בשעה שהשימושים המדהימים שיכולים להציע גינות גג מעוצבות עבור בני הבית למגדול ועד קטן הם עצומים- מנסים לחשוב על כך שוב. ואכן, אנחנו בחברה מקבלים מדי יום פניות נוספות של בעלי גגות שמעוניינים להתחיל לנצל אותם לצרכיהם.

מה צריך בשביל זה

לצורך עיצוב גינות גג מעוצבות צריך ראשית לכל ליצור דרך להגיע אל הגג באופן נוח ולא פיראטי. כך שאם אין לכם מעלית או מדרגות לגג- זה הזמן להקים אותם. לאחר מכן, יהיה צורך לנקות את השטח, ומשם ניתן יהיה לתכנן, לבחור וכמובן- להקים למעשה את הגינה. מוזמנים לדבר איתנו על הגג שלכם- נעשה את זה ביחד.

עיצוב גינות גג

עיצוב גינות גג

מה צריך כדי לדעת לעצב גינת גג? רמז- הרבה יותר ממה שנראה לכם… עיצוב גינות גג הוא מלאכה אומנותית אבל גם מלאכה טכנית רבה, כך שאם למשל גינה בקומת קרקע יכול גם אדם פרטי לתכנן במאמץ רב, וגם חברה מתחילה ולא ממש מקצועית יכולה לבצע באופן כללי, עיצוב גינות גג זה עניין הרבה יותר מורכב ובדרך כלל חברות רק איש מקצוע מנוסה בתחום יוכל להפיק. למה? בגלל העובדה שמדובר בגינה שלא על פני הקרקע. הקרקע הטבעית בגובה פני הקרקע המוכרים לנו, היא הסביבה הבריאה והנוחה ביותר לגידול צמחייה וגינות, כאשר אנחנו מעוניינים להקים אזור גידול שאינו הסביבה הטבעית של הצמחים- אנחנו צריכים להשקיע בכך הרבה. תכנון עיצוב גינות גג דורש הרבה ידע מקצועי בתחום, והרבה עבודה טכנית מעבר לבחירת הצמחים ושתילתם. איך זה עובד ומה צריך לדעת? ע.ח עבודות גינון עונים מתוך הניסיון.

איך הופכים את הגג לגינה

האם הגג שלכם מלא בחפצים או מתקנים שונים כמו דוד שמש או פאנלים סולאריים? זהו השלב הראשון הנדרש כדי להפוך את הגג שלכם למקום שניתן להקים בו גינה. יהיה צורך לפנות את השטח, לרכז את המתקנים השונים לאזור צדדי ולתחום שטח לגינה, כאשר המתקנים נסתרים ואינם מפריעים למראה הגינה הירוק. אם ניתן נחלק זאת לשני מפלסים שונים, אם לא- נתאים פתרון יצירתי אחר. לאחר מכן, יהיה צורך להתקין מדרגות נוחות ונעימות, ובשלב האחרון- להביא את האדמה, שהרי צמחי גן זקוקים לאדמה טבעית והרבה, ואת זה סביר להניח שאין על הגג שלכם. כל זה עוד בשלב שלפני תכנון הגינה עצמה, בחירת הפרחים והעיצובים השונים של הערוגות והשתילים וכמובן השתילה עצמה.

איזה חברה מתאימה לעבודת עיצוב גינות גג

עיצוב גינות גג זוהי משימה מורכבת, ולכן יותר מכל חשוב שתבחרו חברה מקצועית שרכשה ניסיון משמעותי בתחום. חברה שאין לה את הניסיון המספק לכך עשויה להביא תוצאות שאינן מושלמות או אפילו להיתקע בשלבים המורכבים יותר של הביצוע, ויש לא מעט שלבים כאלו כאשר מדובר על עיצוב גינות גג. מחפשים את החברה הנכונה? דברו איתנו כאן.

הקמת גינות גג

הקמת גינות גג

חושבים על הקמת גינת גג  ? הקמת גינות גג זהו טרנד בהחלט מיוחד. גינות גג הן גינות בעלות מימד מאד מרענן, מלא אוויר ומלא אווירה, לא בכדי בתי יוקרה משקיעים לא מעט כדי להנפיק בגגותיהם גינה קטנה או גדולה, וזו בהחלט הסיבה שהרעיון שאתם חושבים עליו הוא בהחלט רעיון מצוין. אבל בדרך להגשמת הרעיון הזה אתם עומדים להיתקל בכמה קשיים לא קטנים, אל תתייאשו מראש, אבל חשוב שתתנו על כך את הדעת, ותבחרו בחברת גינון מקצועית ואיכותית שתיתן לכם מענה נוח לכל מה שתצטרכו בדרך. ע.ח עבודות גינון פורשת בפניכם את הדרך הנכונה והיעילה לתכנון וביצוע הקמת גינות גג, איך נזהרים ממוקשים, על מה חשוב להקפיד ואיך לא מתייאשים בדרך לגינה המושלמת.

כיצד מתחילים בתהליך הקמת גינות גג

הקמת גינת גג מתחילה בארגון הגג, הוא המקום והבסיס עליו תושתת הגינה המושלמת. ארגון הגג כולל קודם כל תחימת האזור בגג בו תוקם הגינה, אם יש לכם דוד שמש על הגג, או משטחים סולאריים, אתם תצטרכו לפעמים למקם אותם באופן שונה, להצמיד אותם זה לזה כדי לאפשר שטח מספק עבור הגינה, ולפעמים אף להעתיק אותם ממקומם, במקרה שכיווני השמש והאוויר צורכים עבור הגינה בדיוק את השטח שבו הם ממוקמים. לאחר מכן, נצטרך לטפל גם בדרכי הגישה אל הגג, שכן הקמת גינות גג כוללת גם את יצירת האופציה הנוחה להשתמש בה. יהיה צורך לתאם עם אנשי מקצוע רלוונטיים כדי לבנות מדרגות, או שמא דווקא מעלית, בלעדיהם ההשקעה בגינת הגג לא תהיה משתלמת, שכן אם נצטרך לטפס או לטרוח מדי בדרך אל הגינה לא נעלה אליה הרבה.

מה קורה אחרי עבודת ההכנה

לאחר הכנת השטח במלואו, יהיה צורך לתכנן את הגינה, תכנון גינה כולל האזנה לחלומות הכמוסים של בעלי הבית לגבי הגינה העתידית, סגנונות עיצוב אהובים, סוגי פרחים או צמחים שחביבים עליהם, ולאחר מכן למידה של תנאי השטח, מה מתוך החלומות הללו תואם לנתוני השטח. אחרי התכנון מגיע שלב ההקמה המעשית- והנה יש לכם גינה. נשמע מורכב? רק עד שתדברו איתנו- זמינים לכם באתר ובטלפון.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים